Admin

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
suka kpd CABARAN & sesuatu yang baru

Monday, September 5, 2011

sayang kawan-kawan

Saya sangat gembira sebab almost all my friend sekarang dah start reg Univ masing2 but then saya sedih sebab saya rasa makin jauh jarak untuk hati2 kita berhubung. Dengan jadual yang saya kira pasti berlainan, memang sukar jua untuk berbicara sebagaimana dulu, fon call/sms/fb/emel/skype..semua ada, tapi masa tuh..gembira dalam sedih, yah! dat suit...Btw, i'm happy for u guys..Saya doakan agar sahabat sekalian berjaya grad dengan cemerlang suatu hari nanti.. Walaupun kadangkala jarang masa untuk kita bertanya khabar/xtanya langsung, it's ok, janji dalam hati kita jangan pernah berhenti berdoa untuk kejayaan sahabat2 kita.. Saya sayang semua..*tearful* sob3...take care everyone, buktikan kejayaan terbaik untuk parents anda! :)) Lol!!

No comments:

Post a Comment