Admin

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
suka kpd CABARAN & sesuatu yang baru

Tuesday, August 30, 2011

Syawalku

Hari ini saya dah grad dari Akademi Ramadhan yang penuh rahmat :))
Bangun pagi, terus tersenyum :))
Pagi tadi betul2 xsangka dapat solat bersebelahan dengan bekas jiran saya dulu..
Dah 12 tahun dah saya berpindah rasanya, sebab tuh saya xcam pun muka dia..MUngkin :)) hehe
Tapi bersyukur sangat , murah rezeki makcik tuh, dialah orang pertama yang bagi duit raya kat saya hari ini, dia suh buat belanja nanti belajar..Hmm..Terkejut kot, at 1st memang xnak amik, siap tolak lagi, segan..huhu..tapi nampak makcik tuh bersungguh2 & ikhlas sangat, so saya terima ..ooo...
Malu sangat,.. :(

Raya tahun ini meriah sebab ada anak2 kecil, sepupu yang dah kawin tuh, mostly ada anak2 kcik, plus dgn my own cousin pun ada yang still kecik, ramai sangat, sangat meriah :)
Kalo bab makan, toksah tanya, macam2 ada..hehehe


Paling saya suka sebab tadi dapat melawat kubur arwah nenek,ayah saudara yang amat dirindui..
Dah lama sangat tak pegi..
Moga roh kalian dirahmati oleh Allah s.w.t

p/s sahabat2, jemput beraya ke rumah :))

No comments:

Post a Comment