Admin

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
suka kpd CABARAN & sesuatu yang baru

Tuesday, July 5, 2011

Let's Change

Agh! Makin hari saya rasa makin malas..Nak buat kerja etc, saya selalu tangguhkan kerja..uH! teruknyaaa...ape lah nak jadi nikh..Hari tu saya kerja tak sampai 2 hari then saya brenti, sebab ada masalah ngan kerja. sekarang, duk kat rumah lah, tolong2 apa yang patut, TAPI yang paling saya tak puas hati, dalam masa yang sama saya tolong tambah berat badan saya...wwaaaa! sekarang ni Im Completely Ugly! Lemak sana sini. Makan tak jaga, huhu, Athirah, wata u doing???!!!

Few things i need to do from now :;
:: Jaga Makan - Bukan saja untuk turunkan balik berat badan, tapi untuk kesihatan juga ::
:: Zero Caffein Programme ::
:: No more procrastination ::
:: Less Sleep ::
:: Drink More Plain Water ::
:: Avoid Fast Food ::
:: Less On9 ::
:: Rajin2 baca al-Quran ::
:: Buat solat sunat sokmo - at least 1x/day ::
:: SOLAT AWAL WAKTU ::

Harap2 semua ini mampu saya jayakan by today!!!



No comments:

Post a Comment