Admin

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
suka kpd CABARAN & sesuatu yang baru

Friday, July 8, 2011

Nikmat Allah

Kesihatan itu adalah nikmat dari Allah s.w.t kan? Cuba kita renungkan, kita bersyukur tak ketika kita diberikan kesihatan yang baik,kesenangan,harta,kasih sayang dan sebagainya? Harap-harap lepas ini, saya dan semua pembaca muhasabah diri lah..Kita kena selalu set kan hati kita supaya sentiasa ingat kepada Allah. Sentiasa perbetulkan niat kita. Biar kita buat baik jer kat dunia ni..Ok?

Sebenarnya kalau boleh n3 dalam blog ni, saya nak share yang terbaik ngan kawan-kawan semua, share semua ilmu yang ada.Tapi kadang-kadang ada jugak saya pergi post pasal life saya dan kemerapuan tahap gaban tue..haha..saya mitak maaf.Tapi inilah saya.

sekarang ini sebenarnya duk tengah kuat kena flu,memang bersin sumer lah, tapi saya kan kaki internet, sanggup jugak online..kejap jer..dun worry..dah beberapa hari saya tak "telan" nescafe ..(fevret kot)sebab masih lagi takot lepas peristiwa minum oldtown white coffee hari tu..biasa ok ja,tp entah camner hari tu jadi ko.sampai seharian saya kena headache..dasyat sangat..hehe..nak try jugak avoid sebenarnyer..sebab orang cakap ta elok..btoi ka? haha..biasa ah, benda ni ada pro and cont dia kan..tp kalau da coffeholic macam saya,nampak yang gud site jer lah..side effect dye tu saya wat2 macam tak tahu..haha..terukkk nyerr...tapi sabar lah..dalam usaha nak berubah jugak ni..slow2...hehe

ok lah,time to go..
salam semua....




No comments:

Post a Comment